Elavtal

Något Pelletsavtal finns för närvarande ej

För de medlemmar som önskar teckna avtal med Vattenfall men som valde att inte var med och teckna sig under tredje kvartalet 2021 ska kontakta Vattenfalls kundtjänst för att där efterfråga aktuella erbjudanden.

-----------------------------------------OBS! Nedanstående erbjudande har gått ut!------------------------------------------

UTNYTTJA VÅRT NYA ERBJUDANDE FRÅN VATTENFALL AB och få rabatterad elleverans.

Genom ett nytt samarbete mellan Domsjö Gårdsägareförening och Vattenfall kan vi erbjuda ett förmånligt elavtal med fossilfri el till alla medlemmar.

Tack vare vårt samarbete får du ett unikt och mycket förmånligt erbjudande på ditt nya elavtal när du byter elleverantör till Vattenfall.

Du erbjuds ett elavtal utan påslag och utan årsavgift under hela avtalsperioden när du väljer vårt 3-åriga elavtal.

Dessutom bjuder Vattenfall på ett presentkort hos IKEA, värde 500 kr.

Om du väljer vårt avtal med rörligt elpris erbjuder vi 50% rabatt på påslag och årsavgiften bland annat.

Vad händer nu?

Vi har gjort det enkelt för dig, du behöver inte göra någonting. Vattenfall kommer att kontakta dig.

Hör av er till Gårdsägareförenings kansli och ring under förmiddagarna 070-674 43 14 om ni har frågor eller skicka mail om ni vill få kontakt med kanslit på mailadress domsjogf@gmail.com

© 2012 Domsjö gårdsägareförening.